Featured

    Featured Posts

    Social Icons

Loading...

Free Download Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee

Free Download Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee

Auch die Dokumente des Buches in weichen Unterlagen ist, bedeutet es nicht, dass der Inhalt unterscheidet. Er trennt nur durch das Buch angeboten. Wenn Sie die Soft-Datei Story: Substance, Structure, Style And The Principles Of Screenwriting (Methuen Film), By Robert McKee, können Sie sehr einfach diese Datei in einige bestimmte Geräte zu schonen. Das Computersystem, Gerät und Laptop-Computer eignen sich ausreichend, um das Buch zu speichern. Also, egal wo Sie sind, können Sie den Moment einzustellen angeboten zu überprüfen.

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee


Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee


Free Download Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee

Kein Wunder, dass Sie Aufgaben, Lesen sicherlich werden immer gebraucht. Es ist nicht nur die Verpflichtungen zu erfüllen, die Sie in Fälligkeit Zeit zu beenden haben. Reviewing wird dein Geist sowie Gedanken motivieren. Sicherlich Analyse wird erheblich entwickeln Sie Ihre Erfahrungen in Bezug auf was auch immer. Überprüfung der Story: Substance, Structure, Style And The Principles Of Screenwriting (Methuen Film), By Robert McKee ist zusätzlich eine Möglichkeit, als eine der kollektiven Publikationen, die mehrere Vorteile bietet. Die Vorteile sind nicht nur für Sie, sondern auch für die anderen Völker mit diesen erheblichen Vorteilen.

Durch die Investition paar Mal an einem Tag Story: Substance, Structure, Style And The Principles Of Screenwriting (Methuen Film), By Robert McKee zu überprüfen, einige Erfahrungen und auch werden Lektionen werden bekommen. Es wird sicherlich eine Verbindung nicht nur, wie Sie sollen oder die Aufgaben übernehmen, jedoch nimmt die Vorteile, wie die Lehre sowie Eindruck t erhalten. In dieser Situation dies vorgesehene Veröffentlichung wird tatsächlich Ideen für Einzelpersonen wie Sie. Sie werden immer wieder neue Erfahrung benötigen, werden Sie nicht? Doch gelegentlich haben Sie kein genügend Geld und Zeit, es zu übernehmen. Aus diesem Grund, über dieses Buch, können Sie die Bereitschaft überwinden.

Bei der Vorbereitung solchen Erfahrung zu haben, ein Buch zu bewerten sicherlich zusätzlich die Führung in Ihnen diese Handlung zu tun. Sie könnten die Ideen zunächst vom Sammeln und denke an die Aufgaben starten. Darüber hinaus diese Story: Substance, Structure, Style And The Principles Of Screenwriting (Methuen Film), By Robert McKee könnten Ihnen helfen, das Know-how genau zu verbessern, was Sie eigentlich nicht verwandte bekannt, was Sie jetzt sicherlich tun werden. Lesen kann es durch die Überprüfung Seite für Seite Schritt für Schritt erfolgen. Es wird nicht immer in der kurzen Zeit bleiben, diese Veröffentlichung zu beenden.

haften Sie einfach auf die Art und Weise Story: Substance, Structure, Style And The Principles Of Screenwriting (Methuen Film), By Robert McKee zu erhalten, dass wir auf dieser Website zur Verfügung stellen. Es ist so einfach. Gehen Sie auf den Web-Link, dass wir immer auf jeder Seite zur Verfügung stellen. Entdecken Sie Führer und es auch bekommen. Wenn Sie wirklich die Erfahrungen wünschen, von diesem Buch und anderen Büchersammlungen zu ziehen, können Sie dieses Haus sehen und durch den Titel suchen. Es wird sicherlich so sehr leicht zu zahlreichen Führungen zu entdecken, die in dieser weltweit geschrieben werden.

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee

Pressestimmen

"'In difficult periods of writing, particularly with structure, I often turn to Robert McKee's wonderful book, Story, for guidance.' Dominic Dunne, author of Another City, Not My Own and The Two Mrs Grenvilles * 'stimulating, innovative, refreshingly practical.' Lawrence Kasdan, screenwriter, director of The Accidental Tourist, The Big Chill, Body Heat and The Empire Strikes Back * 'McKee is the arch defender of story: his book is a revelation.' Griffin Dunne, screenwriter, director, producer of After Hours, Addicted to Love, Running on Empty and Chilly Scenes of Winter * 'Since I first attended Robert McKee's course, I have sold four screenplays and two novels. I could not have done so without the wisdom and inspiration he provided.' Tim Willcocks, novelist / screenwriter of Bad City Blues, Green River Rising and Swept from the Sea"

Synopsis

"Story" deciphers the guiding structural principles that animate every classical and award-winning film, ranging from "Citizen Kane" through to modern acclaimed works like "The English Patient".

Produktinformation

Taschenbuch: 480 Seiten

Verlag: Methuen Publishing Ltd; Auflage: Reprint. (31. Dezember 1999)

Sprache: Englisch

ISBN-10: 0413715604

ISBN-13: 978-0413715609

Größe und/oder Gewicht:

21,1 x 13,5 x 3,8 cm

Durchschnittliche Kundenbewertung:

4.9 von 5 Sternen

25 Kundenrezensionen

Amazon Bestseller-Rang:

Nr. 1.311 in Fremdsprachige Bücher (Siehe Top 100 in Fremdsprachige Bücher)

This book is by no means perfect - but its still one of the best (maybe THE best) about the topic of "story".WHY IT ISN'T PERFECT:1) The book starts with pages and pages of facts and theory that are quite obvious. You read page after page and say "Yes, he's right, that's true", and it is, but its meaningless. Even if this is the first time in your life you think about "story". But if you continue reading, the pages start bearing more significance. Would have been better with just 200 pages instead of 400.2) Although the book has the word "structure" in its title, the books own structure is horrible, if not completely absent. If you really want to "work" with the book, its probably a good idea to write down the essence of the book in short notes and give them your own structure afterwards.3) McKee is very dogmatic. Obviously he has an incredible (philosophical) knowledge about the topic. Enough to make him a story guru in my opinion. But dogmatic statements are never a good idea. And with some statements I think, he's wrong. But honestly that doesn't really matter, because ...WHY IT'S STILL THE BEST BOOK ABOUT STORY:1) ... Even if McKee might be wrong with some of his claims (in my opinion), the great achievement is, that without McKee pointing out some aspects, I had never given them a single thought. So no matter if you share all of his opinions or not - while reading his book, you start to think about "story" in a new and different way. That's brilliant. And even if you contradict - you almost certainly learned something new and valuable. But the point is: don't just shovel the pages into your brain like a bowl of Kellogg's Frosties. Think, criticize and question everything. Make your own mind! This book teaches you how to walk and stand on your own two feet. But like any good father who teaches you to follow into his footsteps, in order to become a real successor, first the father has to die.2) McKee covers every aspect of "story" there is. If you re-structure the book a bit, it will you provide you with an in-depth "how-to" instruction. And its a great tool to analyze your or other stories.3) The book is mainly about blockbusters. Big Hollywood movies. Its not about "how stories work" but about "how Hollywood movies work". At first this might look like a flaw. Especially if you're bored of the Hollywood story telling style. But actually its not a flaw but a very good thing: You learn how and why these blockbusters work and you learn why and when they bore you. I you want to write an intelligent, individual avantgarde story there is no "how to" instruction anyway (or it would be pointless). You have to do this by yourself. But you have to know and understand the conventions of your craft first. Its like painting. You have to learn to paint photo-realistic before you can successfully do abstract art (have a look at Picasso and van Gogh and their early work). Which means: If you do not want to write a Hollywood blockbuster - read this book and learn what you have to avoid (or to include).

Bin mit dem Buch noch nicht ganz durch (ungefähr die Hälfte), aber ich kann schon mal sagen, dass ich es wirklich interessant und lehrreich finde. Ich habe es mir absichtlich in Englisch gekauft, weil ich ein englisches Drehbuch schreiben möchte und einfach wissen wollte, welche Begriffe in der Filmsprache verwendet werden usw.Und ich wurde nicht enttäuscht!Robert McKee erklärt in einfachen, aber direkten Worten, auf welche (vielen) Dinge man achten muss, um ein gutes Drehbuch zu schreiben.

This audio book has helped me a lot! It's a great way to remind you of important story rules before sleeping (when all great ideas come to you anyway). I own the book as well, and I noticed that in the audio book Robert McKee doesn't read the book word to word. In the audio book he is getting to the point of things faster. I wish amazon sold his flash stick: same audio content although in the form of a flash stick. CDs are becoming an uncomfortable way to do things nowadays believe it or not. I am happy overall though :)

Wer sich für Storytelling in Filmen interessiert und mehr darüber wissen möchte, wie Drehbücher funktionieren, der wird um Robert McKee nur schwerlich herumkommen.Mit seinem Buch Story bricht McKee das Storytelling auf seine einzelteile herunter und beschreibt gut verständlich wie aus deren Zusammenspiel starke Drehbücher werden die das Publikum begeistern. Sehr zu empfehlen!

It's quite technical in its way, occasionally polemical, and the structure is not that clear. It also omits certain approaches you might read elsewhere. Yet this is the most comprehensive how-to book I know for constructing stories, that is for composing step outlines. From story arc to beat, the book tackles the broad overview right down to the smaller units of plot. It is downright de-mystifying in its usefulness for anyone creating stories, be it for page, stage, or screen. Highly recommended.

While the book is aimed first and foremost on the screenwriters it may be really useful for people writing for the general public - LJ users, comic writers, and possibly even laymen storytellers.

A great book for everyone who wants to learn more about secrets of writing. Whether it is screenplay for movies, or stories intended for book, this is a great help.

Was ich an "Story" sehr schätze: es gibt dem Leser keine strikten Regeln vor, sondern macht ihm verständlich, was eine gute Geschichte bzw. ein gutes Drehbuch ausmacht. Nach diesem Verständnis liegt es an der Kraft und Talent des Lesers, was er aus seiner eigenen Story macht. Wer ohne Nennung von expliziten Herangehensweisen etwas anfangen kann, der wird von Mc Kee begleitet, seinen eigenen Style unter den bewährten Prinzipien des Drehbuchschreibens zu entdecken. Wer einen Crashkurs für Anfänger sucht, ist hier falsch.

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee PDF
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee EPub
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee Doc
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee iBooks
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee rtf
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee Mobipocket
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee Kindle

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee PDF

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee PDF

Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee PDF
Story: Substance, Structure, Style and the Principles of Screenwriting (Methuen Film), by Robert McKee PDF
author

This post was written by: Author Name

Your description comes here!

Get Free Email Updates to your Inbox!

Posting Komentar

CodeNirvana
© Copyright lifelufelafe
Back To Top